PENAIKAN TARAF BLOG UMNO BAHAGIAN JERAI

INGIN DIUMUKAN DISINI BAHAWA BLOG INI AKAN DI BEKUKAN SETELAH BLOG UMNBO BAHAGIAN JERAI YANG BARU DIAKTIFKAN SEPENUHNYA. BLOG BARU BOLEH DILAWATI DI http://onejerai.blogspot.com/ UNTUK PERSEMBAHAN YANG LEBIH MANTAP DAN MESRA PENGGUNA

sila klik dibawah untuk ke laman baru UMNO BAHAGIAN JERAI

Wadah untuk ahli-ahli UMNO Jerai untuk berinteraksi terus dengan Ketua Bahagian, Timbalan Ketua Bahagian, Naib Ketua Bahagian dan seluruh AJK Bahagian UMNO Jerai.

"RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN
"

PROGRAM SUMBANGAN HARI RAYA DIHOSPITAL YAN

11.9.09

SAMBUNGAN MAJLIS SEMALAM(MAJLIS SUMBANGAN SEMPENA AIDIL FITRI PERINGKAT BAHAGIAN JERAI)

Hari ni hampir 500 orang lagi menerima sumbangan Hari Raya Aidil Fitri anjuran UMNO Bahagian Jerai. Seawal jam 9.00 pagi penerima-penerima sumbangan telahpn hadir dan berkumpul didalam dewan serbaguna Guar Chempedak. Bagi yag sihat dan berkenderaan, mereka berjalan sendiri, bagi yang uzur datang berpapa, bgi yang kudung datang berkerusi roda, bagi yang buta datang berpimpin.

Hadirnya mereka bukan hanya kerana untuk menerima sumbangan berkenaan, malah hadir merekqa adalah petanda rakyat semakin kembali mendekati UMNO setelah mengetahui hanya dasar-dasar kerajaan BN yag boleh menguntung dan menstabilkan rakyat baik dari segi ekonmi mahupun dari segi politik. Kerjasama dari Ketua-ketua cawangan yang memilih dengan telus penerima-penerima yangberhak menerima sumbangan dari cawangan-cawangan mereka amat-amatlah dihargai.

Ucapan Dato' Ketua Bahagian yang menyentuh perasaan mereka yang hadir diharap supaya dapat menimbulkan keinsafan kepada seluruh ahli-ahli UMNO Jerai.



Dato' Ketua Bahagian sedang memberi ucapan alu-aluan kepada

penerima sumbangan.

Para penerima sumbangan sedang khusyuk mendengar penerangan

mengenai isu-isu semasa oleg Dato' Ketua Bahagian


Salah seorang penerima sumbangan yang datang dengan berkerusi roda














Penerima sumbangan yag datang terdiri dari pelbagai latarbelakang dan
taraf hidup.


Penerima Sumbangan dari kalangan Wanita menerima dahulu sumbangan



Diikuti dengan penerima sumbangan dari kalangan lelaki

No comments:

Post a Comment

SILA PERKENAL DIRI SEKIRANYA BERMINAT UNTUK MEMBERI KOMEN